Ut på vägarna igen...

Då är det dags att ladda upp för en ny vecka med, har fått tre dagar den här veckan. Idag ska jag till en by som heter Moss och bjuda på Lasange, på fredag är det pizza och på lördag lasange igen.

Bra att man har något att göra i alla fall, sen är det bara att söka vidare den tid man har till övers. Och förhoppningsvis göra nått kul i helgen!

Igår skulle jag och Linda gå för att lämna ut ett CV på en sushi restaurang. Jag kollade på googles vägbeskriving och det stod att de bara skulle ta tio minuter att gå. Men efter att va hade vandrat i isvindar i säkert 30 min och ännu inte var framme kikade jag på Linda "du, de kanske va tio minuter med bil..."
När vi väl hittar den lilla sushi resturangen som låg någonstans i utkanterna av majorstuen så verkade de som att de bara sökte en Sushikock så jag lämnade aldrig in någon CV, sjukt onödigt.
Jag fick lite dåligt saamvete och bjöd Linda på en fika i ett mysigt litet bageri för att gottgöra det hela.
Sen kollade vi lite skor innan vi mötte upp Felicia och drog till IKEA.
Där hittade vi lite smått och gott till vårt lilla hushåll :)

Nej, nu ska jag börja göra mig i ordning för att gå till jobbet snart, hoppas att det inte är allt för isigt på vägarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0