Two good news, and one bad...

Thon hotel hörde av sig idag, eller ja, jag hörde av mig till dem och de återkom sen... Jag fick inte jobbet :(
Det fick han som va 25, halvt brittisk medborgare och hade studerat hotel management och en massa annat i Australien. Grattis till honom.

Men jag fick ett gulligt litet mail från mitt existerande jobb som lyste upp vardagen lite:



Hei Emelie,

Du har fått skryt og gode tilbakemeldinger fra da du jobbet på Vita kampanjen på Coop Extra Kongsvinger i forrige uke.

Det er Mills egne ansatte som kommer med denne tilbakemeldingen om deg!

Dette er meget hyggelig å få info J

Bra jobbet!

NB! Du skal få en vinflaske som takk for god innsats når du kommer på kontoret neste gang J

Ha en fin dag.



Linda och jag gick till Nordea Banken idag för att uppräta ett Norskt konto så inom kort har vi det och slipper växel avgifter och annat, och har dessutom ett konto att få in vår lön på!

News number two! Jag har vart på Markveien och nycklarna finns nu i min hand. I morgon börjar vi flytta in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0