Söndag

En lugn söndag som vanligt. Har kollat på Så Mycket Bättre. Gillar det programmet starkt men desvärre va min dator seg och det blev en massa hack så jag fick inte se klart.

Har tvättat kläder och sen hängt dom över hela lägenehten. Nu tvättar felicia och linda så jag vet inte hur d eska gå att hänga upp allt, vi kanske borde skaffa ett nytt tvättställ?

Kommande vecka måste jag ta tag lite mer i mitt liv här i Oslo, nu har jag ju faktiskt lite jobb och så, och vi har boende. Nu gäller det bara att sysselsätta sig lite mer mellan arbetspassen och min plan är att börja träna!

Ska kolla runt lite för att finna ett bra träningscenter med bra pass, som inte är allt för dyrt. Och som sen passar mina tider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0