Så koseligt med 1a advent

Det som kallas hygge i Danmark, mys i Sverige och kos i Nogre tror jag är någor som är ganska så unikt här i de nordiska länderna. Och det är precis de som vi har gjort idag. Först lyssnade vi på lite julmusik o sen gick vi på julmarknad. Här över ser ni en bild på mig o världens bästs Felicia. Jag har på mig min vinteroutfit med mina nya UGGS och halsduken som jag skrev om. Är supernöjd, de höll mig verkligen varm i vinterkylan.

Sen har jag haft en långfika med min kära kusin Emma som nu också befinner sig i byn. Mysigt med lite sällskap från familjen här i Oslo. Ska bli kul att för en gångs skull bo i samma stad.

I kväll blir de ännu mer kos med filmmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0