Så blev de jobb..

Väcktes av ett telefonsamtal i morse och fick skynda mig in i duschen o i med frukost för att sen rusa till jobbet.
Hoppade in för någon som blev sjuk på Dolmio Lasange och det gick faktiskt ganska så bra.
 
Kändes nästan inte jobbigt någon gång under dagen utom när jag nästan va övertygad om att jag kört helt fel när jag kommer ner på en gigantisk motorväg som sa mot Stockholm, min bensin höll på att sina och jag hade inte en bensinstation någonstanns inom sikte.
Då ringde jag butiken (eftersom jag va lite sen och förmodligen vilse) men bara några minuter senare så ser jag hur Coop Obs Slitu uppenbarar sig på en höjd framför mig och då inser jag att situtionen är räddad.

Annars flöt det på.

Det blir nog en rätt lugn helg i Oslo denna gången skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0