Markveien 46

Ett nytt kapitel har startat, vårt liv i Oslo i vår egna lägenhet på Markveien 46. Det kommer nog att bli att bli alldeles grait tror jag.

Dessvärre känns de som att allt annat krockar för mig nu, jag har fått en arbetsinterjuv som kan va väldigt intressant. Men akurat en timme innan kommer ett erbjudande om en annan intervjuv, samma dag.
Båda är intressanta på sitt vis och jag vill inte missa möjligheten i den ena om det inte går så bra i den andra.

Dessutom kommer fler uppdrag från mitt nuvarande jobb som säger att om man vill sattsa på de här projektet så kommer det att bli ett "meget hyggelig saldo før juleferien"... och det låter ju inte helt fel!

Om jag inte får ett annat jobb så är det klart att jag vill jobba mycket, men jag vill ju helldre ha ett annat fast jobb. Men om jag inte får de innan dess vill jag ju verkligen ta chansen att jobba mkt!!

Näväl, de löser sig väl... på ett eller annat sätt, det gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0