Kallt

Det är sjukt kallt i vår lägenhet. Måste göra något åt det snart.

Idag ska jag finna mig ett gym, tänkte gå och kolla på EVO och natilus... Känns som att de skulle fungera bra som en början iaf. Så kan man gymma up sig lite och kanske börja gå på pass o sånt längre fram. Tror nästan att jag kommer att sattsa på EVO, ligger jäkligt nära och bra till.

Annars ska jag även ta en liten promenad till concept, ska byta ut skattekortet så att jag kan ge den andra delen till la dente. Såg att de eventuellt ska ha lite morogn vakter i januari, hade passat mig perfekt ju eftersom jag aldrig börjar tidiagare än 11 på resturangen. Så hoppas att jag kan få några av dom så blir de fortsatt dubbeljobb, de gillar jag!

nu ska jag spisa lite lasange innan jag ger mig ut på byn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0