I thought i could, but i couldn't...

De där med att finna ett redigt jobb här i Oslo har allt varit svårare än vad jag hade trott. Mycket svårare...

Va på interjuv hos MaxKraft idag och det va rätt chill stämmning på det där kontoret. Men det kändes ändå som att de va väldigt svårt att göra ett bra intryck eftersom han som va chef typ inte ställde några frågor alls. Han förklarade bara vad jag skulle göra. Så jag fick försöka berätta lite vad jag gjort innan ändå men de blev liksom lite konstigt flyt i dialogen då. Aja, får väl se om de hör av sig....
Han sa i alla fall på slutet att jag gjort ett väldigt positivt intryck, men de sa de på Thon med. Och det trodde jag på Deli de Luca också.

Altså det är ju inte så att jag tänker ge upp i första taget men jag hade verkligen trott att det skulle vara lättare.

Kommentarer
Postat av: Linusalice

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-02-07 @ 13:58:42
URL: http://linusalice.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0