Hey old friend

En dag till på jobbet flöt förbi. Börjar känna att jag har lite koll och trivs faktiskt ganska bra även om jag va rätt trött efter en sömnlös natt, av okänd anledning kunde jag bara inte falla i sömn last night.

Efter jobbet mötte jag upp min kära vän Lisa. Mitt första minne  av Lisa kommer från då vi anlände till Turkiet och skulle checka in på Kandelor Hotel i Alanya. "Du ska bo med Lisa" sa någon, jag vände mig om och frågande "är någon av er Lisa?" Jag, svarade hon. Så va vi roommates den veckan. Några månader senare arbetade vi även mycket tillsammans i Side. Det sista jag minns av henne från Turkiet var att jag skänkte min sollotion till henne eftersom hon behövde en och jag ändå hade övervikt på packningen. 

Och nu va hon här i Oslo för arbetsintervju med Norweigian airlines. Hon fick jobbet, så om hon tackar ja blir hon stationerad här i Oslo! Skulle va kempekul!

Idag fick jag även besked om att jag får ledigt i fem dagar över jul så jag kommer hem och fira på Gotland! Supermys :)

Kom inte hem försen nu vid halv tio men måste ändå äta, de blir nog att äta upp lite rester från igår. Soppa och Lasange a la Dolmio :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0