En dag jag helst vill glömma

Det är inte mycket som har flytit på för mig idag.

I morse fick jag åka taxi från concept. Taxi chafören var dum i huvudet. Först körde han mig till fel ställe, där han sa att han tyckte att jag skulle hoppa av med mina grejor (fast vi inte var i närheten av dit jag skulle). Sen körde han 120 på en väg där det var 60.

I butiken va de dryga. Alla utom en.

Jag bjöd på 30 pizzor till ca 300 pers. Snubblade på en sladd och drog nästan ner hela mitt stand.

Efter fick jag vänta i ca 45 min på en buss i ca 15 minusgrader (gick in på ica en liten stund), för att sen byta buss i sandvika mot oslo. Fick lägga ca 80 spänn av mina egna pegnar på detta. Inte mycket men en irriterande summa.

Kom hem. Ville laga tonfiskwrap men glömde mitt tortillabröd i micron och det förvandlades til ett stort bränt chips. Men det var ändå ganska gott till...

I morgon blir det jobb på Oslo City, det skönaste är att de ligger nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0