Bankkort o smygshopping

Hämtade ut mitt norska bankkort på Nordea idag, äntligen. Men det är ganska värdelöst för jag fick inte koden, den kommer inte försen på måndag. Vart ligger logiken i det? Aja...

Trotts min negativa ekomomi för tillfället så har jag förberett mig lite extra på en kall vinter med att för en gångs skull nu införskaffa ett par UGGS (fejk såklart, men jag gillar dom), har tänkt på det länge och nu hittade jag ett par jag tyckte om på Skopunkten för 199 kr. Köpte även en mysig halsduk som är lite kraftigare än de schalar jag brukar använda. Kanske lägger upp en bild på min vinteroutfit snart!

I nättras så väcktes jag återigen av ett märkligt samtal, förstår inte varför folk nödvändigtvis måste ringa mig på natten, speciellt inte eftersom det inte är så uppskattat av mina sovande rumskamrater. Nåväl.

Annars har det varit en ganska busy dag på jobbet med mycket matgäster, bra för resturangen, och mycket spring för oss. Så jag är faktiskt riktisgt trött och för första gången i Oslo så ska jag bara gå och lägga mig fastän det är lördagkväll. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0