Flight pussel

I natt ska jag ha see off på KRS och ARN. Och See in på HAU och TRD, sen ska man bara ta reda om det bara är jag som ska ha denna eller någon annan med, elelr finns det kanske redan någon på bussen? Vilket hotell ska jag köra till klockan tre på nåtten och vem är på flygplattsen som kan informera mig om när det skockat bussen. Vart är listan till flighten och vilken tid kommer den? Med mera, med mera, det känske inte låter så svårt men det är ett himla pussel ska jag säga, har säker tillbringat en timme idag med att stirra på mitt schema, flightlistan och de andras schema bara för att fatta hur det ska funka.

I Antalya hade vi inte alls lika mkt see in och see off eftersom det alldrig va tillräckligt många på bussarna. Men nu måste jag verkligen lära mig det här...

I nattt hade jag även arrival UME, kom hem kl 06 efter mkt om och men. Sen har jag haft välkomstmöte på ospec hotell... I morgon är det fler välkomstmöten så jag behöver nog lägga mig och sova en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0