Discover Antalya

Idag ledde jag min första egna utflykt, det var ritktigt roligt! Egentligen hade jag ju Nina med mig, och Johanna, men de va jag som ledde de hela för svenskarna. Det verkade dessutom som att våra gäster hade riktigt roligt och det gjorde ju bara det hela ännu bättre.

Dessutom fick jag lite presenter av våra Suppliers. Av Dougs Jewellery fick jag Nazar öronhängen som var jättesöta och av Punto leather så fick vi en liten nyckelring. Inget stort men även små saker förgyller vardagen. 

De senaste dagarna har varit ganska hettriska men de flesta problem vi haft har faktist löst sig fint och det gör att allt känns mycket bättre och riktigt roligt.

Jag var även på date med en Brittisk Thomas Coock guide igår kväll haha, så här händer det grejer. Men i morgon är min sista dag i Antalya innan jag flyttar till Side.

Det ska bli kul att komma till Side men ändå känns det synd att lämna Antalya just nu, det känns som att tiden hade kunnat göra saker ritkgit bra här. Men nu åker jag igen, för att börja om på nytt...

Kommentarer
Postat av: Dareling

vad är det jag ser emelie, en date? ;) trevlans! tell me more! :)

2010-05-19 @ 22:33:18
URL: http://dareling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0