Bussolycka

Jag vet inte om ni har sett det på nyheterna men det har tydligen skett en bussolycka här i närheten (i Antalya tror jag att det var). En turistbuss som var på väg mot Pamukkale crachade på grund av att busschafören somnade. Han, guiden och 14 turister dog. Det skedde dock inom ett ryskt bolag och det är ju inga som vi arbetar med men det är ändå lite otäckt när man tänker på det.
Får hålla lite extra koll på mina chaförer framöver ;)

Idag har jag varit på Piratkryssning med en massa barn och aktivitetsguider, det gick väl sådär, men men i morgon är det en ny dag!

Kommentarer
Postat av: Dareling

Hörde om olyckan, hemskt!



Hur var piratkryssningen? Tell me :D

2010-05-25 @ 20:08:05
URL: http://dareling.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag blev jätterädd när jag hörde om olyckan på radion. Sedan sa de att det var ryska turister, då gick det att andas ut igen!

Annars låter det som du har det riktigt bra?

Kram! Syns snart!

2010-05-26 @ 10:04:21
Postat av: Julia

Hemskt att höra vännen, jag röstar stark på att du skall hålla full koll på chaufförerna fram över! Ta hand om dig!

2010-05-26 @ 22:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0