Två sidor

Äntligen har ajg skrivit klart två hela sidor, det blir nog ungefär en halv till. Jag som tänkte att mitt ämne (Islam) skulle bli så lätt att skriva om och att man snabbt skulle få ihop det som behövdes. Ikke. Har varit fullt koncentrerad på det här i typ tre dagar nu, knappt gjort någonting annat (även om det blivit lite facebook, träning och fika emellanåt), och ändå inte fått ihop mer än så. Helt sjukt, jag tror i alla fall att jag blir klar ikväll. Det blir nig ungefär en halv sida till och sen får det va. 
Kommer nog sen att ta en paus och sen skicka in det i morgon så att jag kan läsa igenom det en sista gång och göra några sista ändringar innan (man behöver ju få lite distans emellan ananrs ser man inte felen).

Nu är det ganska exakt en vecka kvar innan jag åker, tror ännu inte att jag har fattat det men snart kommer jag att "bo" i Turkiet!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0