Turkiet

Kom hit igår efter en lång resa hela natten och idag har vi börjat med lite undrvisning, inte direkt något nytt än så länge utan bara sånt man känner igen från guideskolan..

Vi bor på ett trevligt hotell i all fall i Alanya, vi är ca 40 pers tror jag och kommer att vara här på en veckas utbildning. Jag bor tillsammans med en trevlig norsk som heter Lisa :) Och en del av de andra känner man till sen guideskolan men det är mest nytt folk.

Fick en liten överaskning igår för det är nämligen så att jag blivit flyttad. Det blir inget Pegasos planet utan Antalia (som jag fortfarande utalar fel hela tiden). Nu ska jag altså bo i en storstad i stället, köra bil mycket mellan hotell, länns inte helt bra eftersom jag bara har kört på gotland och nu är det dessutom i Turkiet, har hört att folk kör som galningar, de finns knapt några trafikregler eller fartgränser... hehe.
Hotellen som jag kommer ha hand om nu är dessutom Premium Collection hotell, det vill säga extra lyxiga, ett av dem har till och med Fendi design på vissa rum. Alla de andra guiderna är dessutom rätt edrfarna och lite äldre...
Om inte detta var en utmaning innan så blir det definitivt det nu! Önska mig lycka till...


Kommentarer
Postat av: eLIN

Du kommer klara det galant, det var därför de valde dig! :)

2010-03-12 @ 17:41:58
URL: http://dareling.blogg.se/
Postat av: Anonym

you can do it! :)

2010-03-14 @ 19:59:56
URL: http://pandipoo.blogspot.com
Postat av: mamma

Det är självklart att du fixar det. Bara ta det lugnt och i egen takt och så önskar vi dig naturligtvis LYCKA TILL !

2010-03-15 @ 15:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0