To bring or not to bring - That is the qurestion!

Idag har jag börjat packa lite smått, undrar vart alla mina grejor är, känns som att jag inte hittar något av det jag vill ta med. Problemet kan bero på att jag inte ritkgit har haft något klokt ställe att förvara mina saker eftersom jag rest runt så himla mycket de senaste fem månaderna.

En del ligger i flyttlådor, sen jag flyttade ur lägenheten, uppe på mitt gamla rum som nu är avstängt. En del ligger blandat med min systers alla grejor på hennes gamla rum där jag sovit nu när jag varit hemma. Och en del ligger tvättat eller inte tvättat i källaren. Så jag har lite att leta igenom om man säger så ändå så verkar vissa saker vara spårlöst försvunna! 

Dessutom känner jag ändå att jag vill köpa en massa nytt men de fixar jag i Sthlm, har redan sprungit igenom alla affärer i Visby ett antal gånger de senaste veckorna.

Annars har jag varit sjukt trött idag och inte orkat göra någonting, kan det va vädret kasnke? Eller va det för att jag va uppe och simmade så tidigt i morse? Vet inte, men jag önskar att jag hunnit med mer än att mest lata mig.

  

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack :)

Tog hjälp av hon som hjälpte dig :)

Snart åker du..

Hur känns det?? har du packat det mesta?

2010-03-06 @ 12:59:19
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja klart vi gör :) Vi visade upp den på avslutningsmiddagen och alla satt nästa och grät..



Ok härligt.. Då är det verkligen snart för dig då :)



Å snart syns vi :) Ska bli otroligt roligt!!!

2010-03-06 @ 13:10:51
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0