Shopping

Jag vågar inte ens kolla på mitt konto nu, är rädd att jag har spenderat lite för mycket idag!
Har mest handlat bas-grejor faktiskt, smink, andra hygiensaker, ett par jeans (har faktikst haft exakt sånna förut men de gick sönder så nu köper jag nya likadana haha) en jättefin kjol i "business casual stil" som man skulle ha med sig enligt Nazar. Sen köpte jag även de skor som de har rekomenderat, både sanadalen och tygskorna! Köpte även en regn/allround från Everest jacka på stadium för halva priset ^^

Zara har sjukt mycket fina kläder som passar precis det jag letar efter just nu, synd bara att de har så dålig service och bitchig personal! Jag provade min kjol plus en massa annat men tyckte att den satt lite för tight, så jag bad henne som jobbade där att hämta en större medan jag provaade det andra och det skulle hon göra.
När jag var klar hade hon inte komit med den så jag frågade igen och hon sa att varken tröjan eller kjolen inte fanns i större storlek.
Okej, synd tyckte jag för de va ju precis vad jag ville ah och hade letat efter. Så jag gick och kollade själv en extra gång. Och självklart fanns bade toppen och kjolen i större storlek, förmodligen hon som inte orkade gå och kolla bara, de är ju deras jobb faktiskt, dåligt gjort tycker jag.

Trotts allt detta känner jag mig inte helt klar med shoppingen, blir nog en liten runda till i morgon efter träning på Sturebadet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0