Rambeling

Idag har vi vart runt en massa i stan igen, är faktiskt ortoligt vackert här på många ställen, särklit gamla staden!!
Vi va även och besökte ett av våra premium hotell, Delfin Diva. det va fint och det fanns verkligen allt att göra och äta där, enorm lobby med soffor och vackra dekorer! Allt från stora pooler till ett litet tivoli och amfiteater och liveband varje kväll! Gym, Spa, konferenshallar... Dessutom fick vi äta lunch av den överdådiga buffen, och jag är fortfarande mätt. Är rädd att det blir lite väl mycket buffé med efterrätt här. Måste skärpa till mig lite på matfronten annars kommer jag att se ut som en kassler när jag åker härifrån. Ska försöka springa varje morgon.

I morgon ska vi åka ut till Kremer och besöka Berke Ranch, ett ställe där man kan ha ridsemester. Ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: mamma

Låter ju härligt, Emmie!

Jag har skickat mail till dig, hoppas att du har tid att svara på det.



Puss och kram!

2010-03-24 @ 15:39:48
Postat av: Daban

fin blogg :)

2010-03-24 @ 16:13:58
URL: http://misspreciouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0