One more day

God morgon! Idag har jag mycket att göra känns det som, först ska jag till Sturebadet, där ska jag gymma lite, gå på ett pilatespass och ett quigong pass, räknar med att komma ut ärifrån vid två kanske.

Sen måste jag bort till Centralen, hämta ut min biljette och kolla upp så att jag vet vart min buss går i morgon, känns ju bra att ha koll på det INNAN.

Jag ska byta en HM kavaj och köpa en ny jag hittade som va finare. Hitta en lite tunnare jacka för jag kan ju inte ha med mig vinterjackan till Turkiet. Springa lite andra ärenden, hitta en bokhande och köpa en turkiet guide för de har jag ju fortfarande inte gjort.

Kl 18 ska jag träffa Julia och vi ska käka mat på Vapiano. Så hoppas att jag hinner med allt det andra innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0