New Life

Nu har jag kommit till Antalya, den turkiska riviärans huvudstad, för några dagar sen. Vi har haft lite tid över och dålig tillgång till internet så det har vart lite svårt att uppdatera här.

Men i alla fall så har vi flyttat in i vår guidelägenhet. En stor fyra på sjätte våningen centralt på Lara beach, vi har två balkonger och tre badrum, men belysningen och värmen fungerar. Jag bor med en norsk/svensk som är min chef och två finskar just nu men en av dem ska till kreta i maj och min chef vill hitta eget så snart blir vi bara två kvar :) Vi har dessutom en pool i grannskapet, där ska jag sola mina lediga dagar. 

De första gästerna kommer till helgen men än så länge ramblar vi, studerar utflykter och ska på hotellvisningar. 
Idag var vi på Sea to Sky, en gigantisk linbana som går upp till en 2365 meters hög bergstopp som det va snö på! Vi stannade även vid ett vattenfall där vi fick gå bakom i grottor. Lite häftigt att vi får betalt för att göra sånt som andra betalar för att göra ^^ 
I morrn blir det hotellbesök med mera, jag gillar verkligen detta än så länge och tror att sommaren kommer attt bli toppen!!!  

Kommentarer
Postat av: Manda

Bra att du trivs :)

Puss

2010-03-21 @ 16:50:55
URL: http://pandipoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0