Done but not ready

Skrev klart igår men jag ska ännu gå igenom texten och korrigera den en hel del, men känns inte som att det blir så jättejobbigt, har ju grundmaterialet nu så jag kanske skickar in den ikväll eller i morgon.

Idag har jag vart i stan med mamma (och pappa men han gjorde annat). Köpte en ny fin resväska eftersom min gamla va lite halvskabbig. Sen köpte jag även lite nya underkläder och grejor på HM. Det blev en mindre hälsosam lunch på Max men i mogon bitti så är dt simmning som gäller så då får ajg kompensera det hehe. 

Nu är det bara en vecka kvar tills vi flyger till Turkland, och som sagt åker jag härifrån på söndag. Har lagt de första plaggen i den nya resväskan faktiskt, ska bli så himla kul att komma iväg!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0