Only 21

Då har man varit i Turkiet i tre månader nu, tiden går snabbt. En månad till sen är vi halvvägs genom säsongen.
Och då måste man ju hitta på något mer att göra inför vintern. En vinter till på Gotland händer inte, not for me.

Men frågan är väd, ska nog försöka börja skicka ut lite ansökningar redan nu. Fick ett microsoft program av mamma och pappá som förhoppningsvis ska göra det lite lättare. Ska försöka instalera det på min dator nu så att jag kan komma igång med det. Men med mina tekniska skills är det inte det lättaste.

I natt 01.20 har jag första pick uppen för ARN departure inatt när min familj åker hem, har inte hunnit träffa dom jättemkt men förhhoppningsvis hade de ändå en trevlig semester och lite tid blev det andå att umgås :)

Ikväll ska alla på Oxyd opening party, men jag ska jobba som sagt så de blir ingen utgång för mig, det får bli en annan gång!

Nej nu ska jag försöka sova lite en timme kasnke sen är det airport som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0