No sleeep

Ytterligare en händelserik vecka har paserat här i Side. Familjen är här nu och det har firats födelsedag med en heldag på Royal Dragon. Trevligt och gott (med mycket mat)! Var även och firade lite med några kollegor efter vår supplierdinner i Söndags. Fick även närmare hundra grattulationer här på facebook från vänner och bekanta från när och fjärran. Tyvärr har jag inte haft tid att svara på alla men tack i alla fall allihopa.

I natt ska jag skicka iväg några bussar från Pegasos World runt två-tiden och efter en schema ändring ser det även ut som att jag kommer hålla utflykten Manavgat båt och shoppingtur i morgno. Känner att jag behöver förbereda mig lite mer i kväll och eftersom jag ska göra det och See off blir det inte mycket sömn.

Jag har börjat kolla upp möjligheten att resa hem under semestern i Agusti och än så länge ser det ut att bli kostsamt, men vi får se, skulle verkligen vara kul!

Kommentarer
Postat av: Felicia

De är ett måste att du skall komma hem..du har lixon inget val :D

2010-06-10 @ 09:29:05
Postat av: emelie

Sööt du är gumman, ska göra mitt bästa för att komma hem på något sett!

2010-06-11 @ 22:06:27
URL: http://emeilelowenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0