Familyarrival

Idag kom min familj på arrival arlanda. Tyvärr gick det inte så smidigt som jag hade önskat eftersom det blev en massa krångel och tog tid innan bussarna kom iväg men de kom i alla fall till hotellet som de skulle, de andra gästerna med.

Gårdagens depaarture blev inte riktigt heller som tänkt, minst sagt märkliga saker hände men men, man får ve beredd på det mesta som reseledare!

Har varit lite sliten på sista tiden sen i tordags då jag va off tillsammans med Laura och Tina. Vi åkte till en gård och red ut i skogen, lunchade på korner och låg någon timme vid poolen. Sen hyrde vi bil och körde till Antalya för attr se Innas konsert på Salinas club i Lara. Blev en trevlig kväll men sen hemkomst och lite trött dag efter men det är okej ibland!

Annars har jag fortfarande service telefonen som gör att man får va med om både det ena och det andra. Bland annat kan man säga att jag varit sjukhusguide den här veckan med ett antal besök på flertal sjukhus. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0