Alanya



Min offdag igår spenderades i Alanya. Först med fina My och Matilda som vi ser på bilden här över. Vi åt lunch på ett mysigt ställe i hamnen. Trevligt att ha dem här på besök i Turkiet, tyvärr bara en vecka men vem vet, kanske blir något mer tillfälle att ses.



Sen träffade jag Evelina som jag också känner från Guideskolan, hon jobbar här för Apollo. Känns som att det är ganska annorlubnda att jobba för Nazar när man hör hur andra har det... Kul att träffa henne med!

Sen sprang jag på mina Nazar kollegor Anna, Karin och en av de nya tjejerna som jag gick med en liten stund innan jag tog bussen tillbaka till Side.

Värmen håller i sig här borta och jag har hört att det ska bli 48 grader i morgon, det ser jag inte fram emot.

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu blir jag lite nyfiken....annorlunda att jobba på Apollo. Vad är det som är skillnad?

2010-06-19 @ 13:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0