New Hotels

Nu när mer än halva säsongen har gått så är det inte längre mycket som är svårt här nere. Man vet oftast vad som händer, det mesta om hotellen, vad folk frågar om och vad man ska svara på det...
Men, någontong som jag tycker är lite knivigt är alla nya hotell som dyker upp dagligen. Vi har tre ordinarie hotell här i Side men säkert tio andra som tillkommit och det blir fler och fler för varje dag!

Idag på flygplattsen tillexempel så ser jag en massa nya hotell på min lista som jag ska köra ut folk till och jag har ingen aning om vart de ligger eller vad det är för hotell, inte busschaffisen heller, då är frågan hur vi ska hitta dit. Knappt heller någon i teamet hade vart där...

Men på ett eller annat sätt kom vi dit, det ända problemet var att när mina gäster som va sist kvar i bussen skulle byta till minibuss eftersom deras hotell låg i gamla stan och där kommer man inte ner i stor buss.
Jag skulle bara gå in och lämna de sista gästerna från stora bussen på Asteria och hjälpa dom med incheckningen. Jag sa till busschafören att vänta på mig men när jag kom ut va bussen borta med gästerna. Stackars gäster men jag ringde iaf och kontrollerade att de kommit fram. Turkiska busschaförer är inte att lita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0