The Big City of Visby

Har spenderat några dagar i stan där jag inte haft så jättebra tillgång till dator och kunnat skriva blogg men här kommer en liten summering av vad jag hade för mig.

Måndag: Va med Sandra som är så snäll och hjälpte mig med att göra en ny layout till min blogg. Tror att den kommer bli superfin när den är klar! Behöver verkligen en ny efter som den jag har nu är flera år gamal och typ aldrig uppdaterad. Bilderna kommer från den tiden då jag bodde i USA (2006-2007), men nu kommer snart en finare bakgrund att pryda min lilla blogg.

Tisdag: Skulle va med Julia och planera London men hon blev tyvärr sjuk så jag gjorde inte sådär överdrivet mycket den dagen. Läste lite i min detox-bok och lite om Nazar (kan inte fatta att jag faktiskt ska jobba där snart), sen kom johanna hem o vi såg på SATC, alltid lika kul även om man har sett de flesta avsnitten flera gånger. På kvällen Bowla vi med lite blandat folk och sen blev det sällskapsspelet "med andra ord" till halv ett typ. Jag förlorade bowlingen men hävdade mig ganska bra i det andra spelet tyckte jag... En ritkigt trevlig kväll blev det i alla fall! 

Idag har jag inte gjort mycket annat än att ta mig hem ut till landet...och nu tänkte jag ut och röra mig lite innan det blir mörkt!      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0