Making my way..

Håller på att försöka boka/kolla upp diverse biljetter som jag kommer att behöva inom den närmaste tiden. Förs från Gotland till (ska träffa några kompisar från Service o co där) Ystad (kanske genom örebro, har inte bestämt det än), och det verkar krångligare än jag trodde. Det märkligaste är att det är svårare att åka från Oskarshamn till ystad än vad det är att åka från stockholm dit, fastän det är så mycket kortare egentligen. Stört. Sen gäller det att ta sig från Ystad till Köpenham till Kolding, inte helt lätt. Sen ska man tillbaka, från kolding till stockholm och jag kommer förmodligen att åka direkt till London för att hälsa på syrran någon vecka.. Någon gång under den tiden kommer jag förmodligen få reda på när jag ska åka ut till min destination som reseledare också. Då blir det at tkomma hem någon/några och sen äntligen ge sig ut...

Jag har alltid tänkt att det är så läng tid kvar men nästa vecka, som kommer att va "träningsvecka" eftersom  friskis och en massa andra gym har öppet hus. Sen är det veckan då jag ska åka. Innan dess kommer det att krävas massor av planering och packning så jättelångt kvar är det faktiskt inte, det kommer nog gå undan. Så det gäller att ta det lungt medan man kan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0