London kirrat

Igår försökte jag och Julia planera vår London resa! Och det slutade med bokade biljetter... vi åker den 5e februari och stännar till 16, närmare tio dagar altså. Vi fick det rätt billigt, eller rättare sagt vi gjorde allt för att hålla priset nere så vi kommer inte att kunna ha me oss någon väska att checka in. Bara handbagage på tio kilo. Men det ska nog gå! Ser redan fram emot det även om det känns lite stressigt eftersom det bara är någon dag efter att jag kommer från Danmark.. Och eftersom det förmodligen under den perioden som jag kommeratt få besked från Nazar om min destination, men det ska nog gå, vill ju inte va hemma och vänta ut tiden eftersom jag ändå inte vekar få jobba någonting så är det lönlöst.

Sen kom Felicia, Annica och Yvette och det blev lite tjejkväll med middag och Rappakalja! Vi fick lära oss mycket nya ord som dröglapp, oskär och porken.. trevligt och lärorikt ;)

Julia sov hos mig och jag skjussade henne till båten i morse. Sen sov jag några timmar innan Annika och jag gav oss ut i pulkabacken några timmar, yvette kom och joinade oss efter ett tag. Det va kul även om man fått lite blåmärken av alla gupp...

Nu är jag åter hemma i Väte men i morgon åker jag till stan för att stanna under friskisveckan och träna så mycket jag kan!


Kommentarer
Postat av: mandapanda

längtarlängtarlängtar!!!!!!!

2010-01-11 @ 00:40:58
Postat av: Philliplinda

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-19 @ 13:53:47
URL: http://philliplinda.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0