Keep on going

Idag ska jag åtevända in till stan för att fortsätta min träningsvecka. Först ska jag göra lite ärenden, hämta mina skor och kolla på ny resväska. Men vid fem blir det medelpass på Friskis.
Ikväll blir det mys och film med Annika och Felicia.

I morgon ska vi till öppet hus på Träningscentret, ska bli kul! På kvällen blir det nog lite utgång, sista helgen i Visby nu. Sen ger jag mig av mot Danmark och London, kommer va tillbaka på ön runt den 16-17 Februari någon gång. Men förhoppningsvis kommer jag inte att stanna så länge den gången för jag hoppas på Turkiet för jag hoppas på att få åka i Mars!! De där med att va hemma, inte jobba, bo på landet ect är inte ritkigt min grej. Jag vill jobba, jobba, jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0