Gudstjänst och Jazzklubb

Det har varit söndagens aktiviteter. Först satt vi i kyrkan i en dryg timme och lyssnade på en dansk präst som vi inte förstod. Sen gick vi till en jazz klubb där vi fick lunch och lyssnade på jazz i tre timmar vilket var lite för länge. Vi satt och pillade i värmeljusen för att sen göra små skulpturer av sterinen medan andra målade serier på bordsduken eller vek figurer i papper. Vet inte hur mycket danska jag lärt mig idag. Men inte så mycket. Allt jag vet är att jag måste hårdplugga hela kvällen för att göra klart mitt välkomstmöte och bokpresentation.
Vi har även middagsbjudning i kväll och en av våra lärare, Mark kommer på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0