Det drar ihop sig..

Inte mycket tid kvar tills man drar iväg nu. Håller på att försöka planera mina sista dagar på ön, vad jag ska göra, vad som behöver fixas o.s.v.

Känns som att det är ganska mycket som behöver göras och fixas, men vet inte vart jag ska börja. Börjar precis inse att jag inte kommer hinna träffa alla mina vänner för att säga hejdå. Men en del av dem finns säkert kvar här när jag kommer tillbaka! Medn andra inte gör det...

Att göra: Packa till både Danmark och London (krävs definitivt eftertanke och planering), fixa biljetter hit och dit (tror dock att jag kommer spana på tradera efter SJ biljetter för att få de billigast möjligt, men de kommer ju inte ut försen typ en dag innan så det känns lite krisigt), städa mitt rum där jag har bott så att det ser okej ut, förbereda ett paket med tradera-klänningen som ska skickas iväg, plus en massa annat som jag inte kommer på just nu... 

I eftermiddag blir det nog lite simmning med pappa på solberga, ska bli skönt!

Nu ska jag tillbaka till allt fix...  

Kommentarer
Postat av: pandipoo

"rummet du bott i så att det ser okej ut"? hurm.. ursäkta! Mitt rum! Och det ska se splendid ut x)

2010-01-19 @ 13:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0