Znoooze..

Alltid lika svårt att komma upp på mogonen, brukar tänka att jag ska gå upp tidigt och få något gjort, komma igång liksom men jag går alltid upp minst en timme efter klockan har ringt första gången om jag inte har något speciellt jag måste göra. Om jag ska jobba eller till skolan kan jag gå upp efter 10-20 min men om  jag inte har någon speciell anledning är det svårare.
Man har ju faktikt gått upp varje morgon i hela sitt liv, ändå är det fortfarande lika svårt, obegripligt.

Sen så är jag riktigt sugen på att gå ut och springa eller träna lite men det går ju verkligen inte när det är över en meter snö överallt. Men idag är det ju faktiskt solsken så kanske går ut och går lite längst stora vägen iaf, ända stället det inte är så mycket snö men där åker de en massa stora lastbilar hela tiden, inte så mysigt.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Känner igen det där problemet, det är ju så skönt att kigga och dra sig, och sen sätter man sig och slösurfar lite vid datorn, käkar frukost och plötsligt har halva dagen gått...

2010-02-24 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0