Torsdag

Va uppe tidigt i morse och åkte till Roma badet för att simma. Det blev sim i ca 30 min och sen åkte vi hem för att äta frukost och vila lite.

Runt två någon gång åkte jag in till stan för att fika med Angelica och gå en sväng på stan. Jättetrevligt, hittade en svart kavaj som jag har letat efter länge. Är dock inte hundra på om jag ska behålla den, får prova lite hemma och känna efter, kanske rent av tar en bild och lägger upp här på bloggen så jag kan få lite smakråd.

Det har även kommit till min kännedom att alla vi guider kommer att ge oss av mot Turkiet den 11e Mars från Kastrup, det är väldigt lite tid kvar, känns nästa lite overkligt, men riktgit, riktigt spännande. Äntligen ska jag få jobba igen, ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0