Mindre än tre veckor..

Jag kollade precis i almenackan och det är altså mindre än tre veckor kvar tills jag åker, 17-18 dagar för att vara exakt. Om två veckor ska "guide assignement" va inne. Det känns som väldigt kort tid med tanke på allt jag ska hinna lära mig, köpa och fixa med.

Så det är bara att börja plugga! Skummar precis igenom allt som står om turkiet i nationalencyklopedin och tar lite anteckningar på det.

Sen har jag lovat mamma och pappa att skotta snö tills de kommer hem så blir lite jobb med de oxå, men det är bar abra, behöver komma ut och andas lite frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hej hej,



Läste i ett tidigare inlägg att du ska jobba för nazar och på pegasos planet. Jag jobbade där förra året som guide och kommer vara där i år igen men som "headrep" denna gång. :) så vi kommer spendera mycket tid ihop ! Om du har några frågor om Turkiet,jobbet, packning,boende m.m är du välkommen att skriva ! Varma hälsningar samantha wiklund

2010-02-22 @ 23:48:57
URL: http://www.samanthawiklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0