I Stockholm

Anlände hit till stockholm kl ett i natt efter en osmidig tågresa eftersom de va dumma i Kobenhavn och satte upp fel tid på skärmen så att jag missade direkt tåget och var tvungen att ta en massa andra tåg vilket gjorde att jag kom typ fem timmar senare än beräknat och min stackars farmor fick vänta hela natten. Men men nu är man här.
Hade iaf riktigt trevligt med My i köpenhamn, där vi både åt lunch på O'learys, fikad vår latte och wienerbröd (som vi alltid sa att vi skulle göra) och gjorde av med våra sista danska :) Sen eftersom det blev fel med tågen fick vi åka tillsammans till malmö med där det blev en till latte :)

Hela tågresan hem satt jag och lyssnade på musik, tills batteriet tog slut på min mp3, då satt jag och lyssnade på en kille som satt brevid och prata i telefon. Fick veta både det ena och det andra om han haha, va rätt roligt faktiskt.

Idag har jag tvättat lite kläder och sovit ut, samt skrivit ut min biljett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0