Date set

Nu har jag fått information kring min resa till turkiet. Jag kommer att flyga dit kl 01.35 på natten den 11e Mars från Kastrup, till Danmark tar jag mig med Expressbuss från Stockholm (vågade inte boka tåg eftersom de inte fungerar så bra just nu). Och sen bär det av till Turkiet altså där jag kommer att bli kvar ett bra tag.

Vet inte än när jag kommer att lämna ön men det blir nog några dagar innan, har ju faktiskt en dag att förbruka på sturebadet som jag inte vill missa. Ska även köpa skor i Stockholm och kanske hälsa på en annan vän och släkting. Så lämnar väl Gotland runt den 6-7 kanske?

Har även fått svar på varför en mystisk summa pangar droppade in på mitt konto igår, det kom idag med ett brev på posten. En lönespec fån mitt gamla kära ICA Atterdags, pengana är semesterersättning som jag aldrig tog ut.
De kom in väldigt behövligt kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0