Answerd prayers

Fick en liten överaskning idag när jag skulle kolla hur mycket pengar jag hade på mitt kontokort, förväntade mig en summa runt tusenlappen, kanske något mer, eller mindre eftersom jag hadlat lite idag.

Men på mitt konto fans det 20 150 kr!

Blev lite smått förvånad och går in på kontohistorik för att se vart pengarna kommer ifrån:

Överföring lön 18 931kr.

Lön?

Jag har ju inte jobbat sen i September, och på den tiden jag jobbade fick jag aldrig en lön av den storleken.

Men det är bara att tacka och ta emot, varför klaga menar jag, jag behöver ju pengar haha. Nej, självklart ska jag ringa till banken i morgon, det måste ha blivit något fel, förmodligen har jag fått någon annans lön.

Lite roligt var det iaf och jag kan ju låtas att pengarna är mina tills i morgon, skulle va nice med en sådan påfylling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0