Relax

Nu på kvällen tog jag ett varmt bad, brukar egentligen inte bada men tänkte att det var lika bra nu medans man har möjligheten och det var faktiskt väldigt avslappnande och skönt. Känner mig fortfarand ehelt varm i kroppen.

Var i stan idag och shoppade litegrann på mellandagsrean men de var allt för mycket folk för min smak på de flesta butikerna. Ändå fann jag mig lite smått o gott från Guldfynd. Sen mötte jag upp lite vänner, skulle egentligen ha två fikadejter men de slutade med att vi satt ett gäng på typ tio personer inne på Etage för en lång fika, folk kom och gick men på slutet var det bara jag och finaste Maria kvar. Alltför länge sen vi sågs!!

I morgon bär det av mot Oslo igen, men jag har inte packat och inte bestämt allt jag ska ha med mig. Har hittat mycket jag vill ha med som jag inte hade räknat med innan men det finns också en del jag vill ha med mig som jag ännu inte har hittat. Dessutom har jag ingen aning vad allt dettas skulle väga. Så det blir spännande att se vad jag får med mig!

Jag har faktiskt saknat vår lilla trio från Oslo under Jul semestern och det ska bli mys att komma tillbaka. På något sätt så känns det som att allt börjar "på ritkigt" efter Nyår. Det ser jag fram emot.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0