Nu får det vara nog

Jag har spårat ur totalt vad det gäller normala matvanor under den här julen och släppt loss helt vad det gäller godis, söätsaker och kakor. Man blir vad man äter sägs det och nu känner jag mig som en stor degklump utan muskler. Men jag måste skärpa mig och ta mitt förnuft till fånga. EN gång i tiden var jag faktiskt en gasnska så fit och hälsosam person, jag har bestämt mig att återgå till det. Från och med nu.

Såklart kommer det här att vara ett av mina nyårslöften, som vanligt kommer jag att ha ganska många.

Ser man tillbaka på mitt år som varit, som man lätt gör såhär när det närmar sig årsskiftet så kan man sammanfatta det med: Danmark-London-Sverige-Turkiet-Norge. En jäkla massa resande och äventyr med andra ord. Orkar inte ritkigt skriva med allt vad det innebär just nu.

Men jag hoppas att jag kommer att bo i Oslo under heeela 2011. Dock har jag några mindre resor på agendan som jag hoppas kunna förverkliga under det kommande året.

1. Hälsa på Annika i Hemsedal och åka skidor

2.Hälsa på Amanda i London igen, men de blir nog bar aen weekend denna gång

3. Hälsa på Tina och Heli i Finland

4. Åka till New York med Annika och springa tjejmilen där

Fler nyårslöften och planer kommer nog att dyka upp i den årskrönika som jag brukar göra i min blogg varje år hehe.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0