Julen 2010

Jag kom hem med mina plan helt problemfritt, det var nog den bästa julklappen. Det blev även en del shopping i stockholm där jag hittade en del "julklappar" till mig själv :)

Hemma har jag mött en massa familj o kusiner. Vi har ätit mycket och öppnat klappar, sett på kalle anka (fast jag somnade mellan piffopuff historien tills benjamin sjunger på slutet så fick aldrig se årets nyhet), karl-bertil jonssons jul och fått besök av en totme som pratade grov gotländska.

Nu är hela familjegänget ute på promenad nere vid stranden men eftersom min ömma fot fortfarande spökar kunde jag inte följa med. Ska vila den så mycket som möjligt så att den klarar kvällen. Smörjer in den med ZON och käkar lite ipreen samt försöker att lägga lite is på den svullna ömma hälen imellanåt... Den va på väg att bli bra först men efter dagen i stockholm där det blev en del gång fördärvades läkningsprocessen och de blev värre igen...

Ikväll blir de fest med alla fina vänner! Ska bli kul att se er igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0