hang over

Det är söndag och min sista lediga dag innan jul. Dessvärre har dagen spenderats i bakfyllans tecken hehe. Det blev lite fest igår med förfest hos Terese som jag jobbade lite med i Turkiet vilket var väldigt trevligt och sen hamnade vi på Fridays.

För min egen del var det en lyckad kväll men stackars felicia tappade bort sin mobil :(

Idag har dagen dominrats av en "tupplur" på flera timmar och lite tv-tittande. Det har varit solsken o fint väder och jag önskar att jag hade vart ute på promenad, men de blev inte så. Längtar tills mina tjejor kommer hem så vi kan starta julbak och göra något trevligt av den här dagen, jag är inte så bra på det själv, allt för lat. Men jag måste nog hoppa in i duschen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tappade INTE bort den..den blev STULEN :'(

2010-12-13 @ 09:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0