Ensam i Oslo

Aldrig någonsin har denna lägnehet känns så tom som när jag vaknade upp i morse. Ingen Linda, ingen Felicia. Bara jag. Ensam i Oslo medan de är på väg hem/hemma. Tanken kom över mig hur det hade varit om jag hade åkt hit själv och inte i sällskap med dem. Otroligt tomt. Saknar er redan flickor! Men det är inte länge tills vi ses igen.... ;)

På jobbet idag fick jag tre julklappar. En från Oslo City, 100 kr att shoppa för. En från mina chefer 500 kr att shoppa för och en från stamgästerna, en vinflaska. Väldigt fint av dem alla tycker jag, har ju trotts allt inte vart där så länge.

Tidigt i morgon blir det resa hemmåt, va och köpte flygtog biljett idag och tog reda på vart tåget går så jag är så väl förberedd som möjligt. Ska packa klart nu ikväll. Blir stora väskan, inte för att jag behöver ta med mig så mycket hem men för att jag ska ta med mig så mycket som möjligt när jag sen flyger tillbaka hit, får ju faktiskt ha hela 20kg med mig :)

Nej, nu ska jag försöka bli klar med allt. Sen är det bara att hoppas att jag inte försover mig och att alla flyg går som de ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0