Vilken Härlig dag :)

Idag har jag och min kära vänn Jenny som är på besök varit ute på äventyr. Det blev båd och bad i green lake med bananbåt till, sen en trevlig lunch på en brygga med några turkiska fotografer och sist men inte minst jeep safari och glass i bergen.

Va även på jeep safari med Johanna i onsdags och då tyckte vi att det var lite långdraget eftersom det var heldag emn idag var det alldeles lagom och en rolig upplevelse. Vi hade kameran med oss och bilder kommer nog upp på FB senare.

Jenny är en av mina kollegor som har slutat men nu kommit tillbaka på semester! Riktigt kul att få hänga lite med henne igen.

Hade även en trevlig kväll igå med lite vin på stranden, nattbad och vattenpipa.

I morgon startar en ny vecka med en Manavgat utflykt! Det kallar jag en bra start på veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0