Tillbaka i Turkland

Så är jag tillbaka i Turkiet efter en semester hemma i Sverige! Under den har jag hunnit:

-Träffa familjen
-Fika många latte på flera kafen i Visby
-Ätit middag med ett flertal vänner
-En utekväll i sommar Visby med de bästa tjejerna
-Två besök på traditionsenliga glassbaren
-Promenerat runt i sommarvisby
-Latat mig hemma på landet en dag
-träffat vårt nya tillskott i familjen, valpen Hedvig
-deltagit i Kubb-VM för första gången, brukar alltid jobba när det är annars
-handlat på ICA Atterdags (där mina tidigare sommrar annars har spenderats bakom kassan)
-även två fika dejter och lite shopping i Stockholm blev det på slutet
-planera hösten/vintern i Norge litegrann (jag är sjukt taggad)

Och en massa annat mys har det varit. Härligt att va hemma och att komma till Turkiet igen känns väl sådär...
Vill bara snabbspola nu.


Kommentarer
Postat av: ankan

och även planerat inför New York mile:)

2010-08-11 @ 09:15:42
Postat av: Juliaa

Tänka sig vad mycket du hann med på din semester, effektiva emy! hoppas du hittar på massor av kul så att tiden går fort så väntar snart nya äventyr för din del! tack för fikan! kram

2010-08-12 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0