Random situations

En av våra utflykter har blivit inställlda på¨grund av för få deltagare. Jag som hade sålt biljetten skulle därför informera min gäst om det här och även ta kortuppgifter av honom så att pengarna kunde återföras. Så jag gick till ett av våra ospec hotell där han bodde för att lämna ett medelande.

Sist jag lämnade ett medelande på det här hotellet så nådde det inte gästen så jag bestämmer mig för att själv gå upp till rummet på högsta våningen så jag knackar på och han är där....

En femtiårig man, endast iklädd kalsonger öpppnar dörren. Jag kliver in och dörren blåser igen så där står jag ensam med en halvnaken, okänd man på ett skabbigt hotell rum och ber om hans kortuppgifter. 

Jag vill helst ta uppgifterna och sen gå men mannen som reser ensam är glad att har fått någon att prata med och pratar på ett bra tag innan jag kan slinka ut genom dörren och tillbaka ner till min bil...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0