Pirate cruise

Idag har jag haft pirat kryssning, ofta en ganska tråkig utflykt om man är vanlig guide tycker jag men de va faktiskt ganska så trevligt emellanåt. Bortsett från att det var en busig pappa med och han, Lisa och alla barn fick för sig att de skulle kasta i mig i vattnet. Och det gjorde dom så jag blev ritkgit riktigt blöt. Såklart. Och inget ombyte hade jag med mig heller så nu kommer jag säkert att få urinvägsinfektion eller något.
Men annars va de kul, många trevliga människor med och jag fick en del bra feedback.
"Guiden Emelie är otroligt serviceinriktad och har ett varmt bemötande" skrev några i frågeformuläret vi delade ut efter :)
Jag blev även bästa vän med en fyraåring som hette Emil, jag fick tre stenar av honom som han hade hittat på stranden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0