Volcanodays!

I vanliga fall så betyder hegerna flygplatts på schemat. Men som ni kan förstå har det inte varit så den här helgen. Ingen har kunnat flyga hem eller hit och vi har löst det hela med att samla alla hemresande gäster på Pegasos World i Side. Jag och Jenni fick köra transfer för kemer gästerna på vägen dit men eftersom alla åkte dit så fick vi inte komma direkt utan improviserade med en miniutflykt till Mosken i Manavgat för att underhålla gästerna under tiden. Som tur hade jag läst på mycket om Islam innan jag kom hit och det var inte så svårt att berätta om.

Fram tills planen börjar flyga igen så är det lite oklart vad som händer här nere. Gästerna får bo på PW och vi har bara några få två-veckors gäster kvar på premium hotellen här i Antalya. Men vi ska även rambla lite utflykter i veckan, bland annat se premiären av Fire of Anatolia (en känd dansföreställning) och om jag har tur får jag komma med på middag och hamam i Kemer :)

I morgon så är jag ledig, har ganska mkt jag behöver handla och ska även försöka få håret klippt någonstanns, får även lämna ifrån mig servicetelefonen som har varit ett säkert sällskap hela veckan!

Kommentarer
Postat av: manda

haha, du låter som en riktigt inbiten reseledare ju ^^ hoppas du trivs bra. saknar dej. puss

2010-04-19 @ 15:41:32
URL: http://pandipoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0