My first fejk

Idag har jag shoppat en massa! Köpte min första riktigta fejk väska, en Luoise Vuitton. Jag brukar egentligen va emot de där litegrann men jag måste erkänna att jag älskar den!! Hittade den i Old Bazar efter noga övervägande och mycket prutande så gick den loss för 35 lira.

Var även och klippte mig i morse, tro det eller ej så kostade klippningen bara 5 lira (25kr)... Sjukt billigt, sen kostade det 5 lira till med föning med och den gjorde verkligen att mitt här såg helt annorlunda ut sen. Kommer dock aldrig lyckas föna deet så själv. Så 10 lira totalt alltså.

Annars så är det lite ensamt här i Antalya just nu... Jenni har åkt till Side för att hjälpa till med Vulkan-gästerna och Hedi har åkt till Kusadasi (långt bort) för att starta upp den destinationen. Heidel är på kontoret tills tio varje kväll typ och ja, då blir det ju bara jag kvar i lägenheten eftersom Nina och Leyla bor med sina pojkvänner.
Men förhoppningsvis så är det inte så länge till...

Kommentarer
Postat av: Linda

Sådär nu hänger jag med lite mer i ditt liv igen:)

2010-04-19 @ 22:05:16
Postat av: emelie

haha, söt du är linda, har inte du någon blogg föresten?

2010-04-21 @ 18:15:40
URL: http://emelielowenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0